מהו טופס 106?
בתום שנת מס מופק טופס 106 המרכז את כל הסכומים ששולמו לעובד ע"י מעבידו בשנת המס
כגון : שכר, הפקדות פנסיוניות, מיסים, ניכויים וזיכויים, הטבות ועוד.
כל מעביד חייב להנפיק טופס לכל עובד עד 31.3 של השנה העוקבת.
במידה ועבדת באותה שנה אצל מספר מעסיקים עליך לקבל מכל מעסיק טופס 106 ולבצע תיאום מס.
למה אני זקוק לטופס 106?
טופס 106 משמש כאסמכתא עבור שלטונות המס לתשלומים שקיבלת לצורך תיאום מס, החזרי מס, תביעות לביטוח לאומי וכדומה, שים לב – תלושי שכר אינם מספיקים.
טיפ חשוב!
מומלץ לשמור את טפסי 106 למשך כל שנות עבודתך.