אמנת השירות ללקוחות סוכנות הביטוח, באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכן הביטוח בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.
אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך כדי אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.
אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח – נותן השירות.
במסגרת האמנה אנו מתחייבים:
- להתייחס ללקוחותינו בהגינות ובכבוד ולכבד את פרטיותם.
- לפעול לעדכן את לקוחותינו לגבי אופן קבלת השירות, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדו.
- לתת מענה מתאים לצרכי לקוחותינו, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פנייתם, לתאם עימם פגישה או לשוחח עימם.
- לקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו, לספק מענה ראשוני לכל פנייה, ולמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
- לתת מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוחותינו, לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
- למסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
- למסור ללקוח שפנה בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו, ולהביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.